woensdag 24 oktober 2018

Naaien: Woohoo naaiweekend.

Na het laatste bericht heeft deze blog een jaar stilgelegen! Wat zeg ik? Een jaar, een maand en 6 dagen! Woooooow!

Op dat jaar is er enorm veel gebeurd, misschien daarmee dat ik m'n blog uit het oog verloor, op privévlak enkele diepe watertjes doorzwommen, en ne keer als ge u nimeer goed voelt, vergeet je al de rest he.

Maar, hier ben ik weer, en ik ga proberen mezelf op te leggen vaker te bloggen wanneer ik iets maak. Kwestie van het schrijven en het naaien wat te onderhouden.

Bon, jullie willen geen inleiding, in een boek slaan we dat ook vaak over. Zoals de titel aanduidt ging ik op naaiweekend enkele weken geleden. We logeerden in Heibrand, te Malle en gelukkig vond ik zeer last minute een wissel zodat ik toch redelijk op tijd kon aankomen op het weekend. Ik ken Davina nu al een paar jaar, via een naaiweekend. Toen ze afkwam met het idee om eentje te organiseren stelde ik me meteen kandidaat. Haar blog hierover vind je hier, het was weer een weekend om U tegen te zeggen. Gaandeweg leer je zoveel mensen kennen, en doe je enorm veel inspiratie op van anderen.

Ik vroeg aan Jelle van BabaRum of ze het Hanami patroontje van Straight Grain wou meenemen, gezien ik echt wel zin had in leuke jurkjes. Zo geschiedde, en op het einde van het weekend had ik een mooi stapeltje naaisels klaar.

Afbeelding kan het volgende bevatten: binnen

Boven: Tshirt voor Robbe
Onder: Roze trui voor Elien en rokje voor haar
Onderste 3: 3 hanami's

Afbeelding kan het volgende bevatten: staande mensen

Het leukste is het passen, uiteraard, en man, wat was ik blij dat ik thuis was. Moe, maar voldaan en in cadeautjesmodus.
Afbeelding kan het volgende bevatten: staande mensen
Casual Tshirt uit een Ottobre

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.
Lotta rokje van Compagnie M.

Afbeelding kan het volgende bevatten: een of meer mensen en staande mensenAfbeelding kan het volgende bevatten: een of meer mensen en staande mensenAfbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon, staan
Hanami van Straight Grain

Het was een topweekend om u tegen te zeggen, wil je meer informatie over de hele sfeer enz op een naaiweekend, lees dan zeker Davina haar blog erover, mooier verwoorden dan haar lukt me nooit!

Dank je voor de geweldige organisatie Davina!!!

2 opmerkingen:

  1. Het was fijn je weer eens tegen het lijf te lopen. Hele mooi jurkjes maakte je. Hopelijk heb je nu weer tijd en zin om te bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen