zondag 19 juni 2016

LTO3 week 1

Gisteren was het een week geleden sinds we LTO3 zijn beginnen gebruiken bij Robbe.

De verkoopster (of herboriste) wist me te vertellen dat het +-2 weken zou duren eer we resultaat zouden zien. Toch merk ik een kleine verandering.

Wel moet ik erbij zeggen dat Robbe momenteel in zijn toetsenperiode zit, dus kan het ook hierdoor zijn dat hij stiller is. Jammer genoeg zijn zijn toetsen niet zoals ik had gehoopt, wat een hele teleurstelling is, gezien we er veel uren in geïnvesteerd hebben. Nuja, hij kan het, dat is het belangrijkste, en we weten dat toetsen een momentopname zijn.

Als we hem vragen om vb zijn gsm weg te leggen, en naar zijn kamer te gaan, wordt dit belange niet meer zo fel gevolgd met een zware discussie als 'nee', of 'ik wil niet', tot 'jij wilt gewoon van me af zijn', die we ervoor kregen. Voor mij is dit een zalig resultaat. Ik was die discussies met een 8jarige om de tijd te rekken gewoonweg BEU!

Dit weekend hebben we de Equasym ook achterwege geleden, en krijgt hij enkel LTO3 dus. Gisteren moest ik werken, en zoals elke dag bel ik dan even naar Kristof om te vragen hoe het met de kindjes ging. Hoewel Kristof de hele dag bezig was met de zwembadverwarming (die hopelijk snel in orde is, want woensdag geven ze lekker warm weer!), wist hij me te zeggen dat het goed ging. Weinig conflicten, nuja, ze keken tv hoe zwaar kan dit zijn? Maar toch merk ik kleine veranderingen. Zou dit dan toch helpen?

Mag het voor een keer?

Tijdens de schoolweken ga ik wel nog zijn Equasym bijgeven, we willen geen risico's lopen natuurlijk, mocht hij toch die ondersteuning nodig hebben. Maar met volle moed stappen we in week 2. Duimen jullie mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten