maandag 12 september 2016

Naaien: Sew naaiz minimeeting!

Zoals je hier kunt lezen, hield ik op 11 september een meetingske voor de geweldige Sew Naaiz Madammen. De groep was helaas niet compleet, dus kijk ik enorm uit naar februari, maar dit was om die tijdspanne van een jaar te breken.Voor mij mag dit wel vaker hoor!

We verbleven in Jeugdhuis TNT in Genk, deze zaal kan je huren voor 30 euro en een wederdienst voor het jeugdhuis.

Genoeg gerateld, u vraagt foto's!

De inhoud van de goodiebags die ik voorzien had, nogmaals met 1000x dank aan de gulle sponsors, 1 sponsor doneerde zelfs 20! procent korting voor IEDEREEN!

Inhoud van onze grote goodiebag! <3 

dit is nog maar van 1 dag! 
vlijtige meisjes.

mijn goldashort, en een bevestiging dat m'n derriere echt wel gekrompen is! 


Een woodie voor Robbe, check zijn 'nieuwe look', hij staat vanaf nu elke ochtend 10 minuten voor de spiegel om zijn haar te doen! En m'n eigen golda short. Ik had al even de indruk dat m'n achterwerk kleiner geworden was, lees 'een 44 van de jbc zakt af'...

Ik heb wel enkele aanpassingen gedaan aan de Golda. Zo verlengde ik de short met 5 centimeter, Volgende keer wil ik de voor en achterpanden ook wat smaller maken, ofwel maak ik een maatje kleiner, want ik heb van de band van de elastiek 4 cm afgedaan. Deze was ook al wat breder om hem iets langer te maken (een hogere short camoufleert m'n buikje).


Uiteraard lieten we de zaal weer netjes achter, en zijn de batterijtjes weer lekker opgelaten!

Liefste Griet, Davina, Dominique, Sofie, Elke, Joyce, Lindsay en Sabrina, ik vond het een TOPdag gisteren, van mij mag dit snel weer <3 Liefste andere Sew Naaiz leden, ik kan niet wachten tot februari, of nog wat sneller misschien :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten